16. mája 2015
BUZZ- 50 maličkostí, které mají vliv na prvotřídní služby zákazníkům,David Freemantle
BUZZ- 50 maličkostí, které mají vliv na prvotřídní služby zákazníkům,David Freemantle, 4 €
Vydavateľstvo: Management Press, 2006
Bohatě ilustrovaná kniha renomovaného autora je určena těm, kdo bezprostředně jednají se zákazníky a podílejí se na poskytování prodejních i poprodejních služeb.
Poskytuje 50 "malých" rad, počínaje základním přístupem k zákazníkům a konče drobnými návyky chování, které mají zákazníka upoutat a přimět ho, aby opět využil vašich služeb.
Ty nejlepší organizace poskytují služby "buzz", založené na upřímnosti, otevřenosti a individuálním přístupu, služby utvářející trvalý vztah se zákazníkem. Vědí, že tím, co se počítá, jsou dobří a věrní zákazníci, jimž poskytují služby na světové úrovni, a tím se liší od ostatních.
Spolu s knihou Biz tvoří praktický soubor příruček, který by neměl chybět v knihovně žádného manažera.
Překlad z angličtiny Pavel Medek.
Prihlásiť na odber:
Zverejniť komentáre (Atom)
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára