Egy szakma, melyet a titok fátyla leng körül. Egy csodaszer, mely minden vállalati problémára gyógyír. Egy művészeti ág, melynek űzői varázslók. Egy „fekete doboz”, melynek tartalmát csak a beavatottak ismerik. Erről szólna a marketing?Nos, Sergio Zyman, a Coca-Cola volt marketingigazgatója határozottan cáfol. A marketingben nincs semmi rejtélyes. A marketing a legkomolyabb üzleti tudomány a világon. A marketingesek célratörő, racionális szakemberek. A marketing alapvetően a profitról szól.Kihagyhatatlan olvasmány, mert igenis „van új a marketing alatt”.
12. mája 2013
Csak a profit számít, Sergio Zyman
Egy szakma, melyet a titok fátyla leng körül. Egy csodaszer, mely minden vállalati problémára gyógyír. Egy művészeti ág, melynek űzői varázslók. Egy „fekete doboz”, melynek tartalmát csak a beavatottak ismerik. Erről szólna a marketing?Nos, Sergio Zyman, a Coca-Cola volt marketingigazgatója határozottan cáfol. A marketingben nincs semmi rejtélyes. A marketing a legkomolyabb üzleti tudomány a világon. A marketingesek célratörő, racionális szakemberek. A marketing alapvetően a profitról szól.Kihagyhatatlan olvasmány, mert igenis „van új a marketing alatt”.
Prihlásiť na odber:
Zverejniť komentáre (Atom)
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára